2 клас
Математика
Загальна кількість — 140 год (4
год на тиждень)
І семестр — 64 год, із них 1 год — резерв
№ з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Натуральні числа та дії над ними. Табличне множення та ділення.
Геометричні фігури. Величини
|
||
1
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Задачі на збільшення
числа на кілька одиниць. Відрізок. Побудова відрізків
|
|
2
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Додавання чисел із переходом через десяток. Задачі на різницеве порівняння.
Побудова відрізків
|
|
3
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Числа 1–20. Віднімання чисел із переходом через десяток. Задачі на зменшення
числа на кілька одиниць. Побудова відрізків
|
|
4
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Числа 21–40. Віднімання чисел із переходом через десяток. Задачі на знаходження
остачі (різниці). Одиниці вимірювання довжини. Побудова відрізків
|
|
5
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Числа 41–60. Додавання чисел без переходу через десяток виду 73 + 5; 25 +
32. Задачі на знаходження остачі (різниці). Побудова відрізків
|
|
6
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Числа 61–80. Додавання чисел без переходу через десяток виду 73 + 5; 25 +
32. Задачі на знаходження суми. Побудова відрізків. Розв’язування задач на кмітливість
|
|
7
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Числа 81–100. Віднімання чисел без переходу через десяток виду 67 – 2;
75 – 32. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізків
|
|
8
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Віднімання чисел без переходу через десяток виду 67 – 2; 75 – 32.
Задачі на знаходження остачі. Побудова відрізків
|
|
9
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Усне додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток по частинам.
Складання задач за малюнком. Порівняння відрізків за довжиною
|
|
10
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Усне додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання
задач за малюнком. Порівняння відрізків за довжиною
|
|
11
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Усне віднімання чисел із переходом через десяток. Задачі на різницеве порівняння.
Порівняння відрізків за довжиною
|
|
12
|
Повторення вивченого в першому класі. Нумерація чисел першої
сотні. Усне віднімання чисел із переходом через десяток. Складання задач за коротким
записом. Побудова відрізків заданої довжини
|
|
13
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Самостійна робота 1
|
|
14
|
Робота над помилками в самостійній роботі 1
|
|
15
|
Контрольна
робота 1
|
|
16
|
Робота над помилками в контрольній роботі 1
|
|
17
|
Математична
олімпіада 1
|
|
18
|
Натуральні числа та нуль. Дії над натуральними числами. Збільшення числа
на кілька одиниць. Структурні елементи задачі: дані та шукане
|
|
19
|
Натуральні числа та нуль. Дії над натуральними числами. Числові вирази.
Порядок дій у виразах із дужками. Структурні елементи задачі: дані та шукане
|
|
20
|
Натуральні числа та нуль. Дії над числами. Числовий вираз, порядок дій
у виразах із дужками. Структурні елементи задачі: дані та шукане. Геометрія. Евклідова
геометрія
|
|
21
|
Натуральні числа та нуль. Порівняння натуральних чисел. Нерівність: істинні
й хибні нерівності. Структурні елементи задачі: дані та шукане
|
|
22
|
Натуральні числа та дії над ними. Порівняння натуральних чисел. Ряд натуральних
чисел. Нерівність: істинні й хибні нерівності. Структурні елементи задачі: дані
та шукане. Геометрія
|
|
23
|
Натуральні числа. Ряд натуральних чисел. Письмове додавання двоцифрових
чисел без переходу через розряд (у стовпчик) виду 38 + 51. Довжина відрізка
|
|
24
|
Натуральні числа. Письмове додавання двоцифрових чисел без переходу через
розряд (у стовпчик) виду 38 + 51. Обернені задачі
|
|
25
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Самостійна робота 2
|
|
26
|
Робота над помилками в самостійній роботі 2
|
|
27
|
Контрольна
робота 2
|
|
28
|
Робота над помилками в контрольній роботі 2
|
|
29
|
Математична
олімпіада 2
|
|
30
|
Запис натуральних чисел першого
десятка арабськими й римськими цифрами. Письмове додавання двоцифрових чисел без переходу через
розряд. Обернені задачі
|
|
31
|
Запис натуральних чисел арабськими й римськими цифрами. Письмове додавання
двоцифрових чисел без переходу через розряд. Обернені задачі
|
|
32
|
Запис натуральних чисел арабськими й римськими цифрами. Порядок дій у
числових виразах. Обернені задачі
|
|
33
|
Натуральні числа та нуль. Властивості
нуля. Письмове віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд (у стовпчик)
виду 78 – 5. Розв’язування задач та складання обернених задач. Прямі,
перетин прямих
|
|
34
|
Натуральні числа та нуль. Властивості нуля. Віднімання
двоцифрових чисел без переходу через розряд (у стовпчик) виду 78 – 25. Подвійна нерівність. Задачі на знаходження
невідомого від’ємника
|
|
35
|
Нумерація двоцифрових і трицифрових чисел. Письмове віднімання двоцифрових
чисел без переходу через десяток (у стовпчик)
виду 78 – 25. Задачі на знаходження невідомого
зменшуваного. Одиниці вимірювання часу: доба, година, хвилина, секунда
|
|
36
|
Нумерація трицифрових чисел. Числа 101–110. Письмове віднімання двоцифрових
чисел без переходу через розряд. Одиниці вимірювання часу. Паралельні прямі
|
|
37
|
Розв’язування завдань
підвищеної складності з теми «Нумерація трицифрових чисел. Одиниці вимірювання
часу. Площина, точка, пряма»
|
|
38
|
Нумерація трицифрових чисел. Числа 111–120. Арифметична дія множення. Сутність дії множення. Знак
дії множення. Паралельні прямі
|
|
39
|
Нумерація трицифрових чисел. Числа
121–130. Арифметична дія множення. Сутність дії множення. Назви компонентів дії
множення. Складені задачі
|
|
40
|
Нумерація трицифрових чисел. Числа
141–150. Ряд натуральних чисел. Одиниці вимірювання часу. Сутність дії множення.
Назви компонентів дії множення. Складена задача
|
41
|
Нумерація трицифрових чисел. Ряд натуральних чисел.
Назви компонентів дії множення. Форми запису складених задач
|
|
42
|
Розв’язування завдань підвищеної складності з теми
«Нумерація трицифрових чисел. Одиниці вимірювання часу. Площина, точка, пряма»
|
|
43
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Самостійна робота 3
|
|
44
|
Робота над помилками в самостійній роботі 3
|
|
45
|
Контрольна робота 3
|
|
46
|
Робота над помилками в контрольній роботі 3
|
|
47
|
Круглі трицифрові числа. Таблиця
множення числа 2. Додавання
двоцифрових чисел із переходом через
розряд
|
|
48
|
Круглі трицифрові числа. Таблиця
множення числа 2. Додавання
двоцифрових чисел із переходом через
розряд
|
|
49
|
Круглі трицифрові числа. Таблиця
множення числа 2. Додавання
двоцифрових чисел із переходом через
розряд
|
|
50
|
Круглі трицифрові числа. Тисяча.
Арифметична дія ділення. Сутність дії ділення. Назви компонентів дії ділення.
Таблиця ділення на 2. Складені задачі.
Промінь
|
|
51
|
Круглі трицифрові числа. Тисяча.
Сутність дії ділення. Назви компонентів дії ділення. Взаємозв’язок дій ділення та множення. Задачі на знаходження
третього доданка
|
|
52
|
Круглі трицифрові числа. Тисяча.
Сутність дії ділення. Назви компонентів дії ділення. Таблиця ділення на 2. Задачі на знаходження третього
доданка. Промінь
|
|
53
|
Круглі трицифрові числа. Тисяча.
Арифметична дія ділення. Назви компонентів дії ділення. Таблиця ділення на 2. Задачі на знаходження третього
доданка. Кут. Вершина та сторони кута. Позначення кута
|
|
54
|
Розв’язування завдань підвищеної складності з теми «Круглі трицифрові
числа. Дії множення й ділення. Промінь. Кут»
|
|
55
|
Круглі трицифрові числа. Тисяча.
Таблиця ділення на 2. Віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток
виду 56 – 27. Складені задачі на знаходження
третього доданка за діями з поясненням. Кут. Вершина й сторони кута. Позначення
кута
|
|
56
|
Круглі трицифрові числа. Тисяча.
Таблиці множення числа 2 й ділення на 2. Віднімання двоцифрових чисел із переходом
через десяток виду 56 – 27. Кут. Вершина й сторони
кута. Позначення кута
|
|
57
|
Круглі трицифрові числа. Тисяча.
Таблиці множення числа 2 й ділення на 2. Розв’язування задач, сформульованих у непрямій формі.
Кут. Градусна міра кута. Транспортир.
Види кутів
|
|
58
|
Круглі трицифрові числа. Тисяча.
Таблиці множення числа 2 й ділення на 2. Розв’язування задач, сформульованих у непрямій формі.
Транспортир. Градусна міра кута. Види кутів
|
|
59
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Самостійна робота 4
|
|
60
|
Робота над помилками в самостійній роботі 4
|
|
61
|
Контрольна робота 4
|
|
62
|
Робота над помилками в контрольній роботі 4.
Узагальнення та систематизація знань
|
|
63
|
Розв’язування завдань підвищеної
складності з вивчених тем
|
|
64
|
Резерв
|
Еврика
Загальна кількість — 35 год (1 год на тиждень)
І семестр — 16 год, (1 год на тиждень)
№з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Твої відкриття. Математика. Логіка. Мовознавство
|
||
1
|
Нумерація чисел. Логіка. Складова логіки — поняття. Винахід.
Алгоритм розв’язування винахідницьких задач. Завдання на кмітливість
|
|
2
|
Нумерація чисел. Логіка. Формулювання суперечностей: ЯКЩО,
ТО, АЛЕ. Розв’язування винахідницьких задач. Завдання на кмітливість
|
|
3
|
Нумерація чисел. Переставний закон додавання. Логічні задачі.
Розв’язування логічних задач за допомогою таблиці. Формулювання суперечностей:
ЯКЩО, ТО, АЛЕ. Розв’язування винахідницьких задач. Завдання на кмітливість
|
|
4
|
Нумерація чисел. Переставний закон додавання. Розв’язування
логічних задач за допомогою таблиці. Метаграми. Формулювання суперечностей: ЯКЩО,
ТО, АЛЕ. Розв’язування винахідницьких задач. Завдання на кмітливість
|
|
5
|
Нумерація чисел. Сполучний закон додавання. Геометрія. Геометричні
фігури: точка, пряма та крива. Комбінаторні задачі. Формулювання суперечностей:
ЯКЩО, ТО, АЛЕ. Розв’язування винахідницьких задач. Завдання на кмітливість
|
|
6
|
Нумерація чисел. Сполучний закон додавання. Геометрія. Геометричні
фігури: точка, пряма та крива. Комбінаторні задачі. Формулювання суперечностей:
ЯКЩО, ТО, АЛЕ. Розв’язування винахідницьких задач. Завдання на кмітливість
|
|
7
|
Нумерація чисел. Магічний квадрат. Сполучний закон додавання.
Геометричні фігури: промінь, відрізок. Розв’язування комбінаторних задач. Формулювання
суперечностей: ЯКЩО, ТО, АЛЕ. Розв’язування винахідницьких задач. Завдання на кмітливість
|
|
8
|
Евристична олімпіада
|
|
9
|
Розв’язування задач на одиниці вимірювання часу. Геометричні
фігури: точка, пряма, крива. Розв’язування комбінаторних задач методом організованого
перебору. Складова логіки — поняття
|
|
10
|
Розв’язування задач на одиниці вимірювання часу. Одновимірні,
двовимірні та тривимірні геометричні фігури. Розв’язування комбінаторних задач
методом організованого перебору. Розв’язування винахідницьких задач. Завдання
на кмітливість
|
|
11
|
Розв’язування задач на одиниці вимірювання часу. Одновимірні,
двовимірні та тривимірні геометричні фігури. Розв’язування комбінаторних задач
методом організованого перебору. Розв’язування винахідницьких задач. Завдання
на кмітливість
|
|
12
|
Розв’язування задач на одиниці вимірювання часу. Одновимірні,
двовимірні та тривимірні геометричні фігури. Розв’язування комбінаторних задач
методом організованого перебору. Розв’язування винахідницьких задач. Завдання
на кмітливість
|
|
13
|
Розв’язування задач на одиниці вимірювання часу. Одновимірні,
двовимірні та тривимірні геометричні фігури. Граф. Розв’язування логічних задач
за допомогою графів. Розв’язування винахідницьких задач
|
|
14
|
Розв’язування задач на одиниці вимірювання часу. Одновимірні,
двовимірні та тривимірні геометричні фігури. Граф. Розв’язування логічних задач
за допомогою графів. Розв’язування винахідницьких задач
|
|
15
|
Евристична олімпіада
|
|
16
|
Евристична олімпіада
|
Читання
Загальна кількість — 48 годин (3 години на тиждень)
№ з/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
|
Частина
1 (вересень)
|
||
Повторення вивченого в 1 класі
|
||
1
|
Українські народні казки: «Курочка Ряба», «Летючий корабель». Робота в
будиночку «Алфавіт»
|
|
2
|
Українські народні казки: «Колобок», «Кривенька качечка». Робота в будиночку
«Алфавіт»
|
|
3
|
Українські народні казки: «Рукавичка», «Іванко та воронячий цар». Робота
в будиночку «Алфавіт»
|
|
4
|
Казки Корнія Івановича Чуковського: «Мийдодір», «Айболить». Робота в будиночку
«Алфавіт»
|
|
5
|
Казки Ганса Крістіана Андерсена: «Снігова королева», «Русалонька», «Дикі
лебеді». Робота в будиночку «Алфавіт»
|
|
6
|
Урок
позакласного читання. Казка Ганса Крістіана Андерсена «Гидке каченя».
Уривок автобіографічної дилогії Михайла Стельмаха «Гуси-лебеді летять»
|
|
7
|
Казки братів Грімм: «Бременські музики», «Білосніжка». «Алфавіт»
|
|
8
|
Казки Шарля Перро: «Червона Шапочка», «Кіт у чоботях». «Алфавіт»
|
|
Усна народна творчість
|
||
9
|
Походження фольклорних творів. Скоромовки. Українська народна казка
«Коза-дереза». Літературні перегони
|
|
10
|
Автори фольклорних творів. Жанри фольклору. Скоромовки. Українська
народна казка «Коза-дереза». Літературні перегони
|
|
11
|
Урок позакласного читання. Українська народна казка «Ох».
Пізнавальний текст «Народні казки
— джерело мудрості»
|
|
12
|
Загадки. Українська народна казка «Батькова наука». Літературні перегони
|
|
13
|
Загадки. Українська народна казка «Батькова наука». Літературні перегони
|
|
Частина
2 (жовтень)
|
||
14 (1)
|
Прислів’я. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка»
|
|
15 (2)
|
Приказки. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка»
|
|
16 (3)
|
Обрядовий фольклор. Хороводно-ігрові пісні. Веснянки, гаївки. Пісня-гра
«Подоляночка». Жниварські пісні. «Котився віночок по полю»
|
|
17 (4)
|
Урок позакласного читання. Українська народна казка «Пан Коцький».
Пізнавальна стаття про український фольклор
|
|
Перлини світової літератури
|
||
18 (5)
|
«Тисяча й одна ніч» — перлина світової літератури.
Визначення поняття «фразеологізми». Читання початку казки «Аладдін і чарівна лампа»
|
|
19 (6)
|
«Тисяча й одна ніч» — перлина світової літератури.
Практична робота щодо використання фразеологізмів. Читання продовження казки «Аладдін і чарівна лампа»
|
|
20 (7)
|
«Тисяча й одна ніч» — перлина світової літератури.
Практична робота щодо використання фразеологізмів. Читання продовження казки «Аладдін і чарівна лампа»
|
|
21 (8)
|
«Тисяча й одна ніч» — перлина світової літератури. Практична
робота щодо використання фразеологізмів. Читання продовження казки «Аладдін
і чарівна лампа»
|
|
22 (9)
|
«Тисяча й одна ніч» — перлина світової літератури.
Практична робота щодо використання фразеологізмів. Читання продовження казки «Аладдін і чарівна лампа»
|
|
23 (10)
|
«Тисяча й одна ніч» — перлина світової літератури.
Практична робота щодо використання фразеологізмів. Читання закінчення казки «Аладдін і чарівна лампа»
|
|
Частина
3 (листопад)
|
||
24 (1)
|
Урок позакласного читання. «Пригоди Синдбада-мореплавця»
|
|
Сто найкращих творів для дітей
|
||
25 (2)
|
Людина i навколишній
світ. Джозеф Редьярд Кіплінг — лауреат Нобелівської премії. «Книга Джунглів. Мауглі»
|
|
26 (3)
|
Джозеф Редьярд Кіплінг
«Шість вірних слуг», «Книга Джунглів. Мауглі»
|
|
27 (4)
|
Дитинство й родина Кіплінга.
Джозеф Редьярд Кіплінг «Шість вірних слуг», «Книга Джунглів. Мауглі»
|
|
28 (5)
|
Сто найкращих дитячих
творів світу. Джозеф Редьярд Кіплінг «Книга Джунглів. Мауглі»
|
|
29 (6)
|
Людина i навколишній
світ. Джозеф Редьярд Кіплінг «Книга Джунглів. Мауглі»
|
|
30 (7)
|
Сто найкращих дитячих
творів світу. Джозеф Редьярд Кіплінг «Книга Джунглів. Мауглі»
|
|
31 (8)
|
Урок позакласного читання. Джозеф Редьярд Кіплінг «Ріккі-Тіккі-Таві».
Пізнавальний текст про
мангуст
|
|
32 (9)
|
Сто найкращих дитячих
творів світу. Джозеф Редьярд Кіплінг «Кіт, що гуляв сам по собі»
|
|
33 (10)
|
Сто найкращих дитячих
творів світу. Джозеф Редьярд Кіплінг «Кіт, що гуляв сам по собі»
|
|
34 (11)
|
Сто найкращих дитячих
творів світу. Джозеф Редьярд Кіплінг «Кіт, що гуляв сам по собі»
|
|
35 (12)
|
Урок позакласного читання. Джозеф Редьярд Кіплінг «Як був написаний перший
лист». Пізнавальний текст про зародження писемності
|
|
36 (13)
|
Узагальнювальний урок. Джозеф Редьярд Кіплінг «Чому в слона довгий хобот»
|
|
Частина
4 (грудень)
|
||
37 (1)
|
Олександр Сергійович Пушкін — видатний російський письменник. Визначення
поняття «синоніми». Читання початку твору Олександра Пушкіна «Казка про мертву
царівну та сімох богатирів»
|
грудень
|
38 (2)
|
Олександр Сергійович Пушкін — видатний російський письменник. Особливості
розрізнення синонімів. Читання продовження твору Олександра Пушкіна «Казка про
мертву царівну та сімох богатирів»
|
|
39 (3)
|
Олександр Сергійович Пушкін — видатний російський письменник. Синоніми
як взаємозамінні слова. Читання продовження твору Олександра Пушкіна «Казка про
мертву царівну та сімох богатирів»
|
|
40 (4)
|
Олександр Сергійович Пушкін — видатний російський письменник. Функції
синонімів. Читання продовження твору Олександра Пушкіна «Казка про мертву царівну
та сімох богатирів»
|
|
41 (5)
|
Олександр Сергійович Пушкін — видатний російський письменник. Визначення
поняття «антоніми». Читання закінчення твору Олександра Пушкіна «Казка про мертву
царівну та сімох богатирів»
|
|
42 (6)
|
Урок позакласного читання. Олександр Сергійович Пушкін — видатний російський
письменник. Ліна Костенко «Затишно дітям в пазусі казок». Читання твору Олександра Пушкіна «Казка
про рибака та рибку»
|
|
43 (7)
|
Узагальнювальний урок «Дивосвіт казок Пушкіна»
|
|
44 (8)
|
Урок позакласного читання. Олександр Сергійович Пушкін «Край лукомор’я дуб
зелений»
|
|
45 (9)
|
Урок позакласного читання. На щастя, на здоров’я, на Новий рік…
Уривки з книги Василя Скуратівського «Погостини»
|
|
46 (10)
|
На щастя, на здоров’я, на Новий рік… Розповідь
про дідуха на сайті львів’янки Надії Зардіашвілі. Літературні перегони
|
|
47 (11)
|
Підсумково-узагальнювальний урок
|
|
48 (12)
|
Підсумково-узагальнювальний урок
|
|
Українська мова
Загальна кількість — 64 год (4 год на тиждень)
Вересень — 1 год резервна
Грудень — 1 год резервна
№ з/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
|
Частина
1 (вересень)
|
||
1
|
Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Поняття про орфографію, орфограму. Вимова й написання
слів Україна, Київ. (Словникові слова
Україна, українець, Батьківщина, Київ, Вітчизна.)
Каліграфія
|
|
2
|
Рідна мова, державна мова. Орфограми в словах. Перше правило Орфографа.
Звукове значення букви ї
|
|
3
|
Моя
рідна мова. Орфограми в словах.
Вимова й написання слів українець, українська.
Звукове значення букви ї
|
|
4
|
Моя
рідна мова. Орфограми в словах.
Вимова й написання слів Батьківщина, Вітчизна.
Звукове значення букви ї
|
|
5
|
Розвиток
зв’язного мовлення. Мова і мовлення. Слово як одиниця мови. Культура мовлення.
Поняття про діалог
|
|
6
|
Розвиток
зв’язного мовлення. Мова і мовлення. Слово як одиниця мови. Культура мовлення.
Діалог (практично)
|
|
7
|
Українська мова серед інших мов світу. Спостереження за звучанням і написанням
слів у споріднених мовах.
Правила переносу. Фонетика. Позначення звуків
|
|
8
|
Рідна мова і споріднені мови. Правила переносу. Фонетика. Позначення звуків
|
|
9
|
Рідна мова і споріднені мови. Правила переносу. Фонетика. Позначення звуків
|
|
10
|
Рідна мова і споріднені мови. Правила переносу. Фонетика. Позначення звуків
|
|
11
|
Старі
й нові слова в нашій мові. Велика буква. Позначення звуків
|
|
12
|
Старі й нові слова в нашій мові. Велика буква. Український алфавіт
|
|
13
|
Іншомовні слова в українській мові. Велика буква. Український алфавіт
|
|
14
|
Моя
рідна мова. Урок узагальнення знань, умінь і навичок. Самостійна робота
|
|
15
|
Контрольна
робота. Списування
|
|
16
|
Аналіз
контрольної роботи. Тренувальні вправи в написанні слів на раніше вивчені правила
|
|
17
|
Резервний
урок
|
|
Частина
2 (жовтень)
|
||
18 (1)
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Чарівні слова. Переносне
значення слова. Складання усної розповіді
|
|
19 (2)
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Чарівні слова. Переносне
значення слова. Письмові відповіді на питання за текстом
|
|
20 (3)
|
Фонетика. Буквосполучення дж, дз. Словникові слова
бджола, джміль, дзиґа, ґудзик, дзвінок,
джинси. Вимова й написання слова ясен.
Позначення буквами я, ю, є двох
звуків. Вимова й написання слів з апострофом.
Каліграфія
|
|
21 (4)
|
Фонетика. Буквосполучення дж, дз. Вимова й написання
слова заєць. Позначення буквами я, ю, є двох звуків. Вимова й написання слів з апострофом.
Каліграфія
|
|
22 (5)
|
Фонетика. Буквосполучення дж, дз. Вимова й написання
слова комп’ютер.
Вимова й написання слів з апострофом. Каліграфія
|
|
23 (6)
|
Буквосполучення дж, дз. Вимова й написання слова п’ятдесят. Позначення буквами я, ю, є одного
звука. Вимова й написання слів з апострофом.
Каліграфія
|
24 (7)
|
Лексика. Однозначні та багатозначні слова. Словникові
слова урожай, врожаї́, жайворонок, паляниця,
коровай, соняшник. Вимова й правопис ненаголошених е, и. Каліграфія
|
|
25 (8)
|
Однозначні та багатозначні слова. Позначення голосних
звуків на письмі. Вимова й правопис ненаголошених е, и. Каліграфія
|
|
26 (9)
|
Однозначні та багатозначні слова. Позначення голосних
звуків на письмі. Вимова й правопис ненаголошених е, и. Каліграфія
|
|
27 (10)
|
Слова з прямим і переносним значенням. Складання речень.
Вимова й правопис ненаголошених е, и. Каліграфія
|
|
28 (11)
|
Контрольна
робота. Перевірка мовних знань і вмінь
|
|
29 (12)
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
Частина
3 (листопад)
|
||
30 (1)
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Текст. Пряме й переносне значення слова. Робота з
текстом
|
|
31 (2)
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Текст. Пряме й переносне значення слова. Робота з
текстом. Власне висловлювання
|
|
32 (3)
|
Групи слів за значенням. Синоніми. Антоніми. Вимова
й написання слів диван, диктант, календар,
чернетка, дитина, червоний. Ненаголошені е, и. Каліграфія
|
|
33 (4)
|
Групи слів за значенням. Фразеологізми
|
|
34 (5)
|
Групи слів за значенням. Фразеологізми. Сторінка мовознавця:
творення звуків
|
|
35 (6)
|
Групи слів за значенням. Фразеологізми
|
|
36 (7)
|
Контроль аудіювання. Тренувальний диктант з використанням
словникових слів
|
|
37 (8)
|
Іменник. Загальне поняття про іменник. Позначення м’якості
приголосних на письмі. Правопис ь. Вимова
й написання слів ґедзь, дятел, коло́дязь,
ковзатись, учи́тель, медаль
|
|
38 (9)
|
Іменник. Загальне поняття про іменник. Як утворюються
звуки мови. Позначення м’якості приголосних на письмі. Правопис ь
|
|
39 (10)
|
Іменники
¾ назви істот і неістот. Умовний запис звуків. Правопис ь
|
|
40 (11)
|
Іменники
¾ назви істот і неістот. Правопис ь
|
|
41 (12)
|
Іменники ¾ власні й загальні
назви. Правопис власних назв
|
|
42 (13)
|
Іменники ¾ власні й загальні
назви. Правопис власних назв
|
|
43 (14)
|
Іменники
¾ власні й загальні назви. Правопис власних назв.
Слова неділя, понеді́лок, середа́, четве́р
|
|
44 (15)
|
Іменники
¾ власні й загальні назви. Правопис власних назв
|
|
45 (16)
|
Відмінки
іменників. Поняття про основу й закінчення. Подвоєння букв на позначення подовжених
м’яких приголосних
|
|
46 (17)
|
Відмінки іменників. Подвоєння
букв на позначення подовжених м’яких приголосних
|
|
Частина
4 (грудень)
|
||
47 (1)
|
Урок розвитку зв’язного мовлення
|
|
48 (2)
|
Урок розвитку зв’язного мовлення
|
|
49 (3)
|
Відмінки
іменників. Подвоєння букв на позначення подовжених м’яких приголосних. Дзвінкі
й глухі приголосні. Вимова й написання слів завда́ння, навча́ння, чита́ння, обли́ччя, Запорі́жжя
|
|
50 (4)
|
Відмінки
іменників. Подвоєння букв на позначення подовжених м’яких приголосних. Дзвінкі
й глухі приголосні
|
|
51 (5)
|
Рід
іменників. Подвоєння букв в іменниках жіночого роду на приголосний в орудному
відмінку. Дзвінкі й глухі приголосні
|
52 (6)
|
Рід
іменників. Подвоєння букв в іменниках жіночого роду на приголосний в орудному
відмінку. Дзвінкі й глухі приголосні
|
|
53 (7)
|
Рiд
iменникiв. Число іменників. Орфограми в іменнику
|
|
54 (8)
|
Рiд
iменникiв. Число іменників. Орфограми в іменнику
|
|
55 (9)
|
Узагальнення
знань про іменник. Орфограми в іменнику
|
|
56 (10)
|
Узагальнення
знань про іменник. Самостійна робота
|
|
57 (11)
|
ТО. Тренувальний диктант
|
|
58 (12)
|
Контрольна
робота. Диктант
|
|
59 (13)
|
Робота
над помилками з диктанту
|
|
60 (14)
|
Підсумковий урок за семестр.
Суперкубок Мудрої Сови (матеріал
можна використати для домашньої роботи)
|
|
61 (15)
|
Резервний
урок
|
Для нотаток
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Людина і світ
Загальна кількість
— 32 год (2 год на тиждень)
№ з/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
|
Частина 1 (вересень)
|
||
1 (1)
|
Україна — моя Батьківщина
|
|
2 (2)
|
Україна — європейська держава
|
|
3 (3)
|
Океани
|
|
4 (4)
|
Материки
|
|
5 (5)
|
Поняття про матерію
|
|
6 (6)
|
Матеріальне та нематеріальне
|
|
7 (7)
|
Природа як об’єкт вивчення природничих наук
|
|
8 (8)
|
Уявлення давніх людей про природу
|
|
Частина 2 (жовтень)
|
||
9 (1)
|
Природознавство
як наука. Природничі науки
|
|
10 (2)
|
Фізика як наука про загальні властивості матерії
|
|
11 (3)
|
Речовини та їх властивості
|
|
12 (4)
|
Гравітаційне поле
|
|
13 (5)
|
Гравітаційне поле
|
|
14 (6)
|
Магнітне поле
|
|
Частина 3 (листопад)
|
||
15 (1)
|
Магнітне поле
|
|
16 (2)
|
Магнітне
поле Землі
|
|
17 (3)
|
Фізичні тіла
|
|
18 (4)
|
Фізичні тіла навколо нас
|
|
19 (5)
|
Суттєві та несуттєві властивості фізичних тіл
|
|
20 (6)
|
Якісні властивості фізичних тіл
|
|
21 (7)
|
Збільшувальні прилади
|
|
22 (8)
|
Кількісні властивості фізичних тіл
|
|
23 (9)
|
Вимірювання об’єму
|
|
24 (10)
|
Вимірювання маси
|
|
Частина 4 (грудень)
|
||
25 (1)
|
Астрономія — наука про небесні тіла
|
|
26 (2)
|
Небесні тіла. Зорі, сузір’я, галактики
|
|
27 (3)
|
Сонце — найближча до нас зоря
|
|
28 (4)
|
Сонячна система
|
|
29 (5)
|
Земля — планета Сонячної системи
|
|
30 (6)
|
Обертання Землі навколо своєї осі
|
|
31 (7)
|
Рух Землі навколо Сонця
|
|
32 (8)
|
Зміна пір року
|
|
Навчаємося разом
Загальна кількість – 32 год (2 год
на тиждень)
№ з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Частина 1 (вересень)
|
||
1
|
Вивчення уривка з
пісні «Школа». Перегляд фрагмента мультфільму «У Країні невивчених уроків» та
його переказ. Розфарбовування школи. Вправи на розвиток пам’яті. Вправа «Повітряні
кульки». Вправа «Сорока і черепаха». Читання тексту та його переказ. Вправа на
визначення швидкості читання. Робота з картою. Розгадування ребусів та анаграм
|
|
2
|
Вивчення уривка з
пісні «Школа». Перегляд фрагмента мультфільму «У Країні невивчених уроків» та
його переказ. Перегляд презентації з правилами виконання домашнього завдання.
Виконання домашнього завдання з математики. Вправа «Повітряні кульки». Вправа
«Сорока і черепаха». Читання тексту та його переказ. Вправа на визначення швидкості
читання. Розгадування ребусів та анаграм. Домашнє завдання
|
|
3
|
Вивчення уривка з
пісні «Школа». Перегляд фрагмента мультфільму «У Країні невивчених уроків» та
його переказ. Перегляд презентації з правилами виконання домашнього завдання.
Виконання домашнього завдання з математики. Вправа «Повітряні кульки». Вправа
«Сорока і черепаха». Читання тексту та його переказ. Читання правил відмінника
й відмінниці. Вправа на визначення швидкості читання. Розгадування ребусів та
анаграм. Домашнє завдання
|
|
4
|
Вивчення першого правила
виконання домашнього завдання. Перегляд фрагмента мультфільму «У Країні невивчених
уроків» та його переказ. Перегляд презентації з правилами виконання домашнього
завдання. Виконання домашнього завдання з математики. Вправа на визначення швидкості
читання. Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів та анаграм. Домашнє
завдання
|
|
5
|
Вивчення правила відмінника
й відмінниці. Перегляд презентації з правилами виконання домашнього завдання.
Виконання домашнього завдання з математики. Перегляд фрагмента мультфільму «У
Країні невивчених уроків» та його переказ. Вправа на визначення швидкості читання.
Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів та анаграм. Домашнє завдання
|
|
6
|
Вивчення другого правила
виконання домашнього завдання. Перегляд презентації з правилами виконання домашнього
завдання. Виконання домашнього завдання з читання. Перегляд фрагмента мультфільму
«У Країні невивчених уроків» та його переказ. Вправа на визначення швидкості читання.
Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів та анаграм. Домашнє завдання
|
|
7
|
Закріплення другого
правила виконання домашнього завдання. Перегляд презентації з правилами виконання
домашнього завдання. Виконання домашнього завдання з української мови. Перегляд
фрагмента мультфільму «У Країні невивчених уроків» та його переказ. Вправа на
визначення швидкості читання. Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів
та анаграм. Д/з.
|
|
8
|
Закріплення другого
правила виконання домашнього завдання. Перегляд презентації з правилами виконання
домашнього завдання. Виконання домашнього завдання з математики. Перегляд фрагмента
мультфільму «У Країні невивчених уроків» та його переказ. Вправа на визначення
швидкості читання. Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів та анаграм.
Домашнє завдання
|
Частина 2 (жовтень)
|
||
9 (1)
|
Формування навичок
раціонального читання. Вправа «Повітряні кульки». Вправа «Сорока і черепаха».
Читання алгоритму успішної роботи з текстом та його переказ. Перегляд фрагмента
мультфільму «У Країні невивчених уроків» та його переказ. Вправа на визначення
швидкості читання (казка «У Країні невивчених уроків»). Вправи на розвиток пам’яті.
Розгадування ребусів та анаграм. Домашнє завдання
|
|
10 (2)
|
Формування навичок
раціонального читання. Перегляд презентації з алгоритмом успішної роботи з текстом.
Вправи на формування навичок швидкого читання та на визначення швидкості читання
(казка «У Країні невивчених уроків»). Вправи на формування навичок уважного читання.
Читання тексту. та віршів. Перегляд фрагмента мультфільму «У Країні невивчених
уроків» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів та анаграм.
Д/з
|
|
11 (3)
|
Читання тексту. Відповіді
на запитання. Вправа «Повітряні кульки». Вправа «Сорока і черепаха». Презентація
з алгоритмом успішної роботи з текстом. Читання тексту й робота над ним. Вправи
на формування навичок швидкого читання. Читання скоромовки. Вправа на визначення
швидкості читання (казка «У країні невивчених уроків»). Вправи на формування уважного
читання. Перегляд фрагмента мультфільму «У країні невивчених уроків» та його переказ.
Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів та анаграм. Д/з
|
|
12 (4)
|
Читання вірша. Відповіді
на запитання. Вправа «Повітряні кульки». Вправа «Сорока і черепаха». Перегляд
презентації з алгоритмом успішної роботи з текстом. Читання тексту, робота над
ним за алгоритмом успішної роботи з текстом. Вправи на формування навичок швидкого
читання. Читання скоромовки. Вправа на визначення швидкості читання (казка «У
Країні невивчених уроків»). Вправи на формування навичок уважного читання. Перегляд
фрагмента мультфільму «У Країні невивчених уроків» та його переказ. Вправи на
розвиток пам’яті. Розгадування ребусів та анаграм. Домашнє завдання
|
|
13 (5)
|
Читання вислову французького
літератора Ролана Барта. Відповіді
на запитання. Вправа «Повітряні кульки». Вправа «Сорока і черепаха». Перегляд
презентації з алгоритмом успішної роботи з текстом. Вправа «Кола на воді». Вправи
на формування навичок швидкого читання. Читання скоромовки. Вправа на визначення
швидкості читання (казка «У Країні невивчених уроків»). Вправи на формування навичок
уважного читання. Вправа «Криптограма». Перегляд фрагмента мультфільму «У Країні
невивчених уроків» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів
та анаграм. Домашнє завдання
|
|
14 (6)
|
Читання вислову французького
літератора Ролана Барта. Відповіді
на запитання. Вправа «Повітряні кульки». Вправа «Сорока і черепаха». Перегляд
презентації з алгоритмом успішної роботи з текстом. Вправа «Кола на воді». Вправи
на формування навичок швидкого читання. Читання скоромовки. Вправа на визначення
швидкості читання (казка «У Країні невивчених уроків»). Вправи на формування навичок
уважного читання. Вправа «Криптограма». Перегляд фрагмента мультфільму «У Країні
невивчених уроків» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів
та анаграм. Домашнє завдання
|
Частина 3 (листопад)
|
||
15 (1)
|
Читання уривка улюбленого
вірша Розумниці «Рідна мова». Відповіді
на запитання. Вправа «Повітряні кульки». Вправа «Сорока і черепаха». Перегляд
презентації з алгоритмом успішної роботи з текстом. Читання тексту й робота над
ним. Вправи на формування навичок швидкого читання. Читання скоромовки. Вправа
на визначення швидкості читання (казка «У Країні невивчених уроків»). Вправи на
формування навичок уважного читання. Перегляд фрагмента мультфільму «У Країні
невивчених уроків» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів
та анаграм. Домашнє завдання
|
|
16 (2)
|
Читання вислову. Вправа «Сорока і черепаха». Презентація з алгоритмом
успішної роботи з текстом. Читання тексту, робота над ним за алгоритмом успішної
роботи з текстом. Вправи на формування навичок швидкого читання. Читання скоромовки.
Вправа на визначення швидкості читання (казка «У Країні невивчених уроків»). Вправи
на формування уважного читання. Перегляд фрагмента мультфільму «У Країні невивчених
уроків» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті. Розгадування ребусів та анаграм.
Д/з
|
|
17 (3)
|
Птаха пізнають по пір’ї, а людину — по мові. Текст-опис. Читання тексту,
робота над ним за алгоритмом успішної роботи з текстом. Вправи на формування навичок
швидкого читання. Вправа на визначення швидкості читання (казка «Аладдін і чарівна
лампа»). Вправа «Кола на воді». Перегляд фрагмента мультфільму «Аладдін і чарівна
лампа» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті. Вправи на розвиток мислення.
Домашнє завдання
|
|
18 (4)
|
Хто мови своєї
цурається, хай сам себе стидається. Читання тексту, робота над ним за алгоритмом успішної роботи з текстом.
Складання тексту-опису за
малюнком. Вправи на формування навичок швидкого читання. Вправа на визначення
швидкості читання (казка «Аладдін і чарівна лампа»). Вправа «Кола на воді». Перегляд
фрагмента мультфільму «Аладдін і чарівна лампа» та його переказ. Вправи на розвиток
пам’яті. Вправи на розвиток мислення. Д/з
|
|
19 (5)
|
Красне слово — золотий ключик. Текст-опис. Читання тексту, робота над
ним за алгоритмом успішної роботи з текстом. Вправи на формування навичок швидкого
читання. Перегляд фрагмента мультфільму «Аладдін і чарівна лампа» та його переказ.
Вправа «Кола на воді». Вправа на визначення швидкості читання (казка «Аладдін
і чарівна лампа»). Вправи на розвиток пам’яті. Вправи на розвиток мислення. Домашнє завдання
|
|
20 (6)
|
Мова пересипана
перлинами мудрості. Читання тексту, робота над ним за алгоритмом успішної роботи
з текстом. Складання тексту-опису
за малюнком. Вправи на формування навичок швидкого читання. Вправа на визначення
швидкості читання (казка «Аладдін і чарівна лампа»). Вправа «Кола на воді». Перегляд
фрагмента мультфільму «Аладдін і чарівна лампа» та його переказ. Вправи на розвиток
пам’яті. Вправи на розвиток мислення. Домашнє завдання
|
|
21 (7)
|
Мова — незамулена
криниця мудрості людської. Написання тексту-опису. Вправи на формування навичок
швидкого читання. Вправа на визначення швидкості читання (казка «Аладдін і чарівна
лампа»). Вправа «Кола на воді». Перегляд фрагмента мультфільму «Аладдін і чарівна
лампа» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті. Вправи на розвиток мислення.
Домашнє завдання
|
|
22 (8)
|
Читання вірша
І. Січовика «Рідна мова». Текст-розповідь. Читання тексту, робота над ним за алгоритмом
успішної роботи з текстом. Вправа «Фотоапарат». Вправи на формування навичок швидкого
читання. та на визначення швидкості читання (казка «Аладдін і чарівна лампа»).
Вправа «Кола на воді». Перегляд фрагмента мультфільму «Аладдін і чарівна лампа»
та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті та мислення. Д/з
|
23 (9)
|
Читання уривка
вірша В. Кленца «Наша мова солов’їна». Читання тексту. Робота над текстом-розповіддю.
Написання другого пункту алгоритму успішної роботи з текстом. Вправи на формування
навичок швидкого читання. та на визначення швидкості читання (казка «Аладдін і
чарівна лампа»). Вправа «Кола на воді». Перегляд фрагмента мультфільму «Аладдін
і чарівна лампа» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті. Вправи на розвиток
мислення. Д/з
|
|
24 (10)
|
Читання уривка
вірша В. Кленца «Наша мова солов’їна». Робота над текстом-розповіддю. Написання
другого пункту алгоритму успішної роботи з текстом. Вправи на формування навичок
швидкого читання. Вправа на визначення швидкості читання (казка «Аладдін і чарівна
лампа»). Вправа «Кола на воді». Перегляд фрагмента мультфільму «Аладдін і чарівна
лампа» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті. Вправи на розвиток мислення.
Домашнє завдання
|
|
Частина 4
(грудень)
|
||
25 (1)
|
Читання уривка
вірша С. Птицелова «Писемність». Складання тексту-розповіді. Вправи на формування
навичок швидкого читання. Вправа на визначення швидкості читання (казка «Мауглі»).
Вправа «Криптограма». Пере-гляд фрагмента мультфільму «Мауглі» та його переказ.
Вправи на розвиток пам’яті, мислення
|
|
26 (2)
|
Читання уривка
вірша С. Птицелова «Писемність». Написання тексту-розповіді. Вправи на формування
навичок швидкого читання. та на визначення швидкості читання (казка «Мауглі»).
Вправа «Криптограма». Перегляд фрагмента мультфільму «Мауглі» та його переказ.
Вправи на розвиток пам’яті, мислення
|
|
27 (3)
|
Читання уривка
вірша С. Птицелова «Писемність». Робота над текстом-розповіддю. Вправи на формування
навичок швидкого читання та на визначення швидкості читання (казка «Мауглі»).
Вправа «Криптограма». Перегляд фрагмента мультфільму «Мауглі» та його переказ.
Вправи на розвиток пам’яті, мислення
|
|
28 (4)
|
Читання уривка
вірша С. Птицелова «Писемність». Робота над текстом-розповіддю. Вправи на формування
навичок швидкого читання та на визначення швидкості читання (казка «Мауглі»).
Вправа «Криптограма». Перегляд фрагмента мультфільму «Мауглі» та його переказ.
Вправи на розвиток пам’яті, мислення
|
|
29 (5)
|
Читання уривка
вірша С. Птицелова «Писемність». Робота над текстом-розповіддю. Вправи на формування
навичок швидкого читання та на визначення швидкості читання (казка «Мауглі»).
Вправа «Криптограма». Перегляд фрагмента мультфільму «Мауглі» та його переказ.
Вправи на розвиток пам’яті, мислення
|
|
30 (6)
|
Читання уривка
вірша В. Сосюри. Текст-міркування. Вправи на формування навичок швидкого читання.
та на визначення швидкості читання (казка «Мауглі»). Вправа «Криптограма». Перегляд
фрагмента мультфільму «Мауглі» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті, мислення
|
|
31 (7)
|
Читання уривка
вірша В. Сосюри. Читання тексту-міркування. Вправи на формування навичок швидкого
читання. та на визначення швидкості читання (казка «Мауглі»). Вправа «Криптограма».
Перегляд фрагмента мультфільму «Мауглі» та його переказ. Вправи на розвиток пам’яті,
мислення
|
|
32 (8)
|
Читання уривка
вірша В. Сосюри. Робота над текстом-міркуванням. Вправи на формування навичок
швидкого читання. та на визначення швидкості читання (казка «Мауглі»). Вправа
«Криптограма». Перегляд фрагмента мультфільму «Мауглі» та його переказ. Вправи
на розвиток пам’яті, мислення
|
Немає коментарів:
Дописати коментар